FANDOM

Menelizm - religia Alkozji. Podobna jest do chrześcijańskiej. Symbolem jest flacha.

W pubarach (to świątynie religijne) mieszka żulądz, który stoi za ladą.

Meneliści muszą pic, a menelistki muszą się chrakteryzowac i potem tańczyc na oczach menelisty.

Dziewczyna nie do charakteryzowania nie musi tańczyc, ale musi pic.

Jedna z meneliańskich tradycjiEdytuj

Są też tańce, gdzie menelista rozbiera menelistkę (tylko do piersi), a widzowie oceniają. Jeśli ocena będzie najwyższa, menelista ma oczyszczone serce ze wszystkich grzechów, bez wyjątków.

InkwizycjaEdytuj

Niechcący pic lub czarownik/czarownica jest palony/a na denaturacie. Przywiązywany/a jest do wielkiej butelki, a oblana butelka denaturatem zostaje podpalana.

MszeEdytuj

Żulęża odprawiają alkoholowe msze.

Jak sie ta msza odbywa:

zaraz

AlkoholizacjaEdytuj

Każdy w dzien alkoholowy musi wypic kieliszek wódki ze spirytusem.

Grzech niewybaczalnyEdytuj

Dwa grzechy sa niewybaczalne: pierwszym jest zabojstwo - ale mozna go usunac, jesli sie popelni samobójstwo. Drugim jest pozbawienie mozliwości zbawienia bliźniego swego - w 100% niewybaczalny, co oznacza, ze czlowiek, ktory dopuscil sie popelnienia tego grzechu nie ma juz ani jednej szansy na niebo, nawet, jesli zaluje z calego serca. Popelnil - to koniec, co oznacza, ze jego sens zycia sie traci.

CiekawostkiEdytuj

  • Magia jest niedozwolona. Za praktyke magii jest spalenie na denaturacie.
  • Księgą menelistów jest Księgohol.
  • Menelizm nienawidzi Islamu.
  • Meneliści wierzą w Alkohola.
  • Niepijący, ale chcący pic są wywodzeni ze stanu trzeźwości.
  • Niepijący i niechcący pic nie są wywodzeni ze stanu trzeźwości i ku smutkowi Alkohola paleni na denaturacie.
  • Dzieci nie muszą pic, ale jak piją niealkoholowe napoje, muszą udawac, że to są alkohole.
  • Młode dzieci macza się w alkoholu.
  • Menelizm to jedyna religia, która nie miesza się w żywienie, nie mówi, co meneliści mają jeść, a czego mają unikać. Nie zabrania jeść, ale nakazuje PIĆ alkohol dorosłym. Dzieci nie muszą pić, ale jeśli coś piją, muszą udawać, że piją alkohol.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki