FANDOM

Tu mamy listę wojen w Alkozji.

Wojna portersko-miodoskaEdytuj

Pierwsza wojna dokonana w Alkozji. Miodosjanie dopuscili się zbrodni w Porterii i częsci Ciemnicy (w częsci mniejszej, niż w całej Porterii). Trwała ta wojna w latach 1979-1980. Miodosja przegrała wojnę.

Wojna kumysko-musującaEdytuj

Druga wojna dokonana w Alkozji. Kumysjanie w roku 1980 zaczęli okupację Szampanii i Cavasji i przegrali w roku 1981.

Wojna spirytusko-wódoskaEdytuj

Trzecia wojna dokonana w Alkozji. Spirytusja w roku 1981 dokonała zamachu na całą Wódosję. Zakończyła się ta wojna przegraną Spirytusji w roku 1982.

Wojna alkozjatyckaEdytuj

To będzie pierwsza wojna obejmująca całą Alkozję. Poniżej są plany, jak ma być (nie do końca wiadomo, czy tak będzie).

Spirytusja, Kumysja i Miodosja Pitna ustalili, że razem zdobędą całą Alkozję. Agresorzy namawiają do tego jeszcze inne kraje (te, które mają dużo kawałów, są namawiane do współpracy z nimi, ale odmówiły, więc są jako pierwsze na celowniku). Spirytusja chce potem wymordować/nakłónić do współpracy z nią Kumysjanów i Miodosjanów. Kumysi i Miodosi będą musieli zawalczyć o swoje terytoria, ale nadal będą mordować innych.

Już zaczął się pierwszy atak wspólny na kraje Wódosji.

Wojna tequiliańskaEdytuj

W roku 1995 wojska ateistyczne zaatakowały wierzącą częsć Tequlii. Menelisci wygrali wojnę w roku 1997. Ludzie z 0,1% Tequlii przyjęli chrzescijaństwo (jeden chrzescijanin ocalił prawie wszystkich menelistów, a oni akurat tak mu się odwdzięczyli).

Wojna spirytusko-turbańskaEdytuj

1979 rok - spirytusjanie szli pieszo na górę, ale spadali. Wjeżdżali (pojazdy były przewożone statkiem) w górę, ale uznali, że to bez sensu. Postanowili więc nalecieć na Turbanię, używając srodków transportu.

1982 rok - komandosi spirytuscy zastawili bombę atomową pod stolicą.

1983 rok - spirytusjanie skapitulowali.

Obecnie mieszkańcy Turbanii (mianowicie talibowie) w ramach zemsty atakują Spirytusję tak, że spirytusjanie nie wiedzą o tym.

Wojna koniakowaEdytuj

2000 rok - były ataki zachodniej strony góry. Koniakostan na wschodnią.

2002 rok - ataki odmieniły się w wojnę.

2007 rok - zmarł generał zachodniej strony i wstrzymali wojnę.

2012 rok - znów rozpoczeła się wojna.

2014 rok - wschodnia strona podłożyła bombę i zgineło 55 osób.

2015 rok - Walka nadal trwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki